Jarní Prázdniny Tábor

trojklanný-nerv-léčba Sunday, 7 August 2022
Poslední den v pozdních odpoledních hodinách odjíždíme do ČR tak, abychom byli před půlnocí v Praze. Rakousko, Schladming-Dachstein / Planai (Wikipedie) Česko ŠUMAVA / Jarní tábory Lyžařský tábor pořádáme v termínech jarních prázdnin, neváhejte tedy na chvíli vypustit z hlavy školu a pojeďte si užít s námi sníh. Jsme dobrá parta dětí i vedoucích, prožijete nezapomenutelné okamžiky. Lyžařský tábor je určený pro ty, kteří chtějí o jarních prázdninách aktivně odpočívat. Tyto lyžařské tábory jsou určené jak pro méně zdatné lyžaře či úplné začátečníky, tak pro pokročilé lyžaře a pokročilé snowboardisty. Pojeďte se s námi vyřádit na lyžích nebo na snowboardu. Železná Ruda se nachází na hranici Národního parku Šumava a je to jedno z nejoblíbenějších šumavských sportovních a turistických středisek. Šumavský Ski&Bike Špičák patří ke stálicím TOP českých lyžařských areálů, přitom cenově nejpřívětivějším. Lyžařské středisko Špičák se rozkládá 5 kilometrů od hranic s Německem a 85 kilometrů od Plzně v nadmořské výšce 865 až 1202 metrů.
  1. Tábory – MDDM Čelákovice

Školní prázdniny 2021 / 2022 Tábor

• Jarní Prázdniny na Horách 2020 | TÁBOŘENÍ.cz
  • Jarní prázdniny Tábor 2023
  • Mistr klobás, psí skokani i největší roboti. To jsou nové rekordy v Guinnessově knize - Aktuálně.cz
  • Lysina u koně
  • Už stovky Brňanů vyzkoušely SMS jízdenku. Další mají otázky - iDNES.cz
  • Tábory – MDDM Čelákovice

3. den Dopolední lyžařský výcvik ve skiareálu Monínec; týmové aktivity po stopách zločinců, večerní venkovní hra. 4. den Dopolední lyžařský výcvik ve skiareálu Monínec; případ není tak jasný, jak zpočátku vypadal, bude nutné využít síly a odvahy každého z nás, čekají nás strategické hry v zasněženém údolí a večer pak zakončení celotáborové hry. 5. den Dopolední lyžařský výcvik ve skiareálu Monínec, odjezd do Prahy po obědě. Jaký je harmonogram 8denního tábora? 1. den: Sraz u autobusu ve 13:30. Příjezd v odpoledních hodinách (začínáme večeří), ubytování, zahájení celotáborové hry, seznamovací aktivity. 4. den Dopolední lyžařský výcvik ve skiareálu Monínec; případ není tak jasný, jak zpočátku vypadal, bude nutné využít síly a odvahy každého z nás, čekají nás strategické hry v zasněženém údolí. 5. den Odpočinkový den, ráno vstáváme o něco později, dopoledne zařazujeme tvořivé aktivity v jídelně nebo herně, odpoledne pokračujeme v celotáborové hře – rozuzlení celého případu jsme již blízko.